21 Haziran 2010 Pazartesi

SCOOTER VE BİZ

Sevgili Herkes,

Ben ve oğlum birer scooter fan'ıyız. Oğlum 3 yaşından beri kullanıyor ben de 33 yaşımdan beri...

Onun scooterla tanışması klasik bir hikaye...Çocuk-bisiklet, çocuk scooter ilişkisi. Benimki biraz daha zorunlu oldu. Koşan çocuğa yetişmek kısmen mümkün ama scooterla uçan çocuğa yetişmek saatte 30 km hızla koşamadıgın sürece mümkün değil. Her köşe başında "gitti yavru, gözden kayboldu" acısı çekeceğime ben de çekerim bir scooter, nefesimi ensesinde hisseder; sen sağ ben selamet huzur buluruz dedim. Ve en yakın Interspor'dan bana uygununu aldım.


Aman ne iyi yapmışım. Ben yıllardır ne boş yere yürüyormuşum ki? Utanmasam işe bile scotterla gidecegim neredeyse.

İlk zamanlar biraz utanıyordum, herkes bana bakıyor sanıyordum. Sonra alıştım. En zorvolanla başladım; Bebek Parkı'nda kaydım, önce arkadaşlarıma gösterdim, alışın yani durum bu dedim. Bi tur da bana versene diyenleri gördükçe cesaretlendim.


Sonra Nişantaşı'nda Valikonağı'ndan verdim aşağı....Ona da alıştılar. Önceleri utanıyordum dedim ya, sonradan havalı bile gelmeye başladı bu iş bana.


Olayı bir de oğlum tarafından anlatmak isterim; benimle gurur duydu. Burnunun dibindeyken bile "anneeeeee" diye bağırmalarından anladım ki etraftaki diğer çocuklara; "bu benimle kayan var ya, aslında annem" mesajı veriyordu. Hatta öyle yakın hissetti ki , kaydığımız günlerin akşamı evde sohbet ederken küçük sırlarını bile anlatmaya başladı.


Scooter benim hayatımı renklendirdi tamam, ama bir de kolaylaştırdı. Tüm yurtdışı seyahatlerine giderken scooterları da almaya başladık yanımıza....Koca koca caddeleri, alış veriş merkezlerini 3 yaşında çocuk yürüyerek ne kadar dolaşabilir ki? İşte bununla....Hatta 1 değil 10 kere dolaşır. 3 senedir baltalar elimizde uzun ip belimizde istediğimiz heryere gittik, yorulmadık, sıkılmadık dolaşmaktan.

Tabii ben biraz avantajlıyım; 1.5 metreden biraz uzun olduğum için çok da acayip durmuyorum o aletin üzerinde....Ama eminim ki kocamalara göre de bir çözüm muhakkak vardır.

Şimdi yeni ulaşım aracımız bisiklet. Henuz 2 tekerlekliyi başarabilmiş değiliz. Evde çalışıyoruz. Bi başaralım kim tutabilir mi bizi?


Scooter rotaları tavsiyeleri:
1- Kuruçeşme- Hisar arası sahil yolu (pazar sabahlarını tercih etmeyin herkes etrafta. Duruma alışana kadar özellikle iş yerinden biri görmesin istiyor insan)
2- Bebek Parkı

3- Maçka İnönü Parkı (özellikle gözlerden uzak olmak isteyenler için ideal)

4- Caddebostan sahil yolu

5- Tüm alışveriş merkezleri

6- Tüm havaalanları

7- Ümraniye İKEA Meydan (özellikle yazın ortadaki fıskiyelerin arasından ıslanmadan geçme oyunu nefistir, ama muhakkak ıslanılır, yedek kıyafetin zorunlu olduğu bir aktivitedir)

8- Metro istasyonları (ajancılık ve macera odaklı oyunlar için ideal bir rotadır. Ucu bir alışveriş merkezine ve hatta bir oyuncakçıya uzanır. Ajanlar kendilerinde olmayan hot wheels arabaları bulmakla görevlidir)

Bunlar dışında başka rotalar da var ama onlar advanced level. Beginnerlar bitsin, kendi rotanızı kendiniz çizer olursunuz.

ii eğlenceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder