28 Haziran 2010 Pazartesi

Bİ DE ÖĞRENCİ VELİSİYİM

Ben de yok yok...
Bi de veliyim ben...
Biraz ürkek bi veli...
Okula giderken öğretmenle , diğer velilerle ne konuşacağını bilemeyen anti-sosyalimsilerden...

Öğretmenlere söyleyebileceğim en önemli şey; "bademin gözündeki ışığı kaçırmayın, sağlam gelsin sağlam gitsin, sevgi verin". Başka da birşey istemem.  Organik yemekmiş, İngilizce öğrenecekmiş, dramaymış bunlar gözündeki ışık durduğu sürece önemli benim için. Onları ben de hallederim. Siz, ben yokken oğluma iyi bakın, büyüyünce, "ben bunu bilmiyorum" diyebilecek kadar özgüvenli olsun yeter diyebiliyorum sadece...

Eeee böyle olunca ne oluyor, mevzu minimalleşiyor, konu olmuyor konuşacak.
Kim konuşur ki bu devirde ne yerse yesin yeter ki aç kalmasın diye düşünen , terlediğinde oooohhh çok eğleniyor diye sevinen, kim korkar domuz gribinden, boşşveerr bişe olmaz diyen, bu okulu seçtik çünkü eve en yakını bu,  bol bol uyusun, yolda yorulmasın diyen anneyle.

Çok hararetli çok hareketli sohbetler var diğer tarafta; okulun İngilizce eğitimden memnun değilim, yemekler her zaman organik değil gibi geliyor, yoga dersinden çok memnunum  hafta sonu ek yoga dersi aldırıyorum, bu hafta sonu bizim program çok yoğun, önce  yüzme, sonra ata binme, sonra piyano, sonra da bi yaşgününe katılacağız.

Niye beni tercih etsinler ki? Her konu 2 cümlede bitiyor. Ben konu açiyim diyorum, açtığım konuyu kendim kapatmak zorunda kalıyorum. Grubun en zayıf halkası....

Okul aile birliğine giriyim dedim senenin başında.  En yakın arkadaşlarıma, koca beyime sordum, nasıl olur, bademe bi faydası olursa okul aile birliği için hizmette bulunacağım, bi torpil, bi bişe işe yarar,  badem'in hayatı kolaylaşır falan dedim.
Koca Bey tepkisi: Bilmem ki, sen bilirsin, sen çok sevmeyebilirsin, biraz sosyal olmak lazım galiba orada.
Arkadaş tepkisi: Yani oradaki insanlar Semra Özal'ın papatyaları gibi birşeydir, sen ne yapıcan ki orada?

O kanala da giremedik yani....


Arıyorum; kendim gibi anti-sosyal, zor iletişim kuran, yavaş yavaş açılan, basic çocuk konuları dışında da konuşmayı seven, yaşı yaşıma uygun, hala BİREY olan anneler babalar arıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder