26 Temmuz 2010 Pazartesi

O PİTİ PİTİ KARAMELA SEPETİ

Onun adı PİTİ. Kedi değil.

Benim için hala çok küçük ama kendisi hiç minik değil.

Kocaman dişleri var;  evde beslediğimiz bir evcil dost da değil.

O benim. Annem benim için yaptı onu. Annemin benim için yaptığı en güzel şey, en iyi arkadaşım, en iyi dinleyicim, en büyük desteğim, benim canım içi , bademimin yarım annesi, elim kolum herşeyim o benim; kızkardeşim PİTİm.

Adını babam koydu. Küçükken piti piti kızım dedi, sonra Piti diye çağırdı, büyüdüğünde adı Piti oldu.
Piti bizde, Piti çıktı mı, Piticim bi yardım isteyecegim, Pitim mi alacak beni? Piti işte...İsmi böyle kaldı.

Piti benden 8 yaş küçük. Ama 5 yaşından beri benim en şahane koruyucum. Nelerden kurtardı beni, neleri idare etti, neleri sakladı, nasıl ötmedi, ben nasıl güvendim ona, o nasıl korudu beni?

Bu torbanın içinde içki olduğunu anneme söyleme, ben çıkıyorum annem ararsa uyudu de, yemezse bi dakika veriyorum de, ben gibi konuş....Patladım Piti, bu sefer gerçekten patladım, gel beni kurtar, biz sinemaya gitsek sen badem'e bakarsın di mi?  Piti'ye bunları hiç söylemedim ama o hepsini ben söylemeden yaptı. Nasıl olsa o bi şekil idare eder beni diye ben ne istersem yaptım hep.

Ben de Piti'nin hayatını çok kolaylaştırdım. Ondan 8 sene önce herşeyi yaşadığım, olabilecek en kabus evlat olduğum için, Piti hep iyi bir çocuk, iyi huylu bir genç oldu. Ben sayko olduğum için, o hep yufka yürekli hep yumuşacık oldu. Ben annemi en kötü veli toplantıları konusunda çok iyi eğittim, Piti'nin veli toplantısı annem için beginner level oldu veli toplantısı sonrası yatağa çapraz atlamadı, hatta normal hayatına devam edecek kadar metanetli oldu. Annem, bütün hırs egolarını bende harcadı, ona birşey kalmadı. Ben annemin zihnini meşgul edecek gündemleri fazlasıyla oluşturduğum için, o serbest kaldı.

Çok şey öğrettim ben bu Piti'ye....
Mayonezle tanıştırdım onu, gece kalkıp yemek yemeyi öğrettim, ekmek arası mayonez ve kaşar peynirle nasıl patates olunur onu öğrettim. Nutella'yı sevdirdim ona, gece kaşık kaşık Nutella yemeyi, üzerine bir şişe Coca Cola içmeyi öğrettim. Dolaplarını asla düzeltmeyerek annemi delirtmeyi öğrettim, evden çıkarken ne derse annemin hiçbirşey demeyeceğini öğrettim, blöf yapıyor yeme, eski numara dedim. 

Ödevlerini yaptım, A aldırdım, hava attırdım, ammmannnn be boşver demeyi öğrettim. Haklarını hatırlattım, korkma dedim, hiçbirşey de olmaz, yiyorsa yapsın dedim, canı ne istiyorsa yapsın diye onu hep destekledim.

Pitim benim herşeyim, canım kardeşim. Annemim küçük ama büyük kızı, babamın badem'den önceki tek oyuncağı...

İyi ki doğmuşsun, iyi ki kardeşim olmuşsun, iyi ki benim olmuşsun.

mutlu yıllar kuzum, sıra bende....benden ne zaman ne istersen iste....Yakınlarımdan hiç gitme...

seni çok seviyorum
ooopotiton








Eşekliğim baki..Hediye diye bunu yutturmaya çalışmayacağım. Bir dahaki yaşgünün asla unutmamak üzere alarmı kurdum.  2+6=8  Fromulü biliyorum. Bugün kurumsal hayatın kurbanı oldum. Kurumsal beni ilk defa yendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder