9 Temmuz 2010 Cuma

SÜMÜKLÜ BÖCEK VS ÇILGIN PARMAKLAR

Anneyim ama  bireyim demiştim di mi?  Benim de insan hislerim, duygu ve düşüncelerim var.
Onlara da bi  Merhaba.....


Günün, hafta sonuna kadar uzayacak anlam ve önemini hiçe sayamadım ve yağmurlu gün felaketini paylaşmak istedim. Önümüzdeki 2 günde de bu yağış devam edeceği için herkesin önlem almasını mümkünse yere bakmadan yürümesini önereceğim.

Yazın yağmurlu günlerini seven bir ailenin yavrusuyum ben. Kendi aileme de sevdirdiğimden bahsetmiştim. Yağmurluk, çizme, şemsiye ekipmanları ile sokak oyunlarını severiz.

Diğer yandan yaz aylarında ortaya çıkan, güzel çirkin ayrımsız parmakçıklar beni yazdan soğutan derin bir fobi. Özellikle boyu 38+ olanlar korku tüneli....Güzel olanlarına bi diyeceğim yok ama çirkinler klübelerinden çıkmazsa çok memnun olurum.

Özellikle, "topuklu , önü bolca açık, cheapppp, tarzsız ayakkabı, çirkin parmak, pantonesi özel seçilmiş oje" birleşimi sırf bu nedenle karldırılmalı. Kurunun yanında yaşı da yakmamak için gördüğünüz gibi bütün çirkinlikleri barıdıranlar yok olsunlar diliyorum. Hani bu değişkenlerden biri güzel olursa yine kabullenebiliyorum durumu. Lafım, hepsinde başarısızlık oranı tavana vurmuş olanlar.

Missss gibi yaz yağmuru yağmış, etraf tertemiz toprak ve çimen kokuyor. Havuza denize nasıl olsa gidemiyorum dediğin bir iş günü yağmurlu olunca mutlu mutlu evden çıkmışım. Yerdeki sümüklü böceklere , solucanlara dikkat ede ede işe gidiyorum. Aman evlerine basmayalım, homeless olmasın sümüklüler, aman soluncanı ikiye bölüp mitoza bağlayıp üremelerine neden olmayalım düşüncesinde yere baka baka yürüyorum.

Tataaaaa....Kalabalığa karışmamla gözüme gözüme girmeye başladılar.
O oje renklerini alana değil, üretene kızmak lazım...
Hadi onların ticari kaygısı var ürettiler, siz de hiç mi zevk yok canlar?
Madem en sevdiğin renk, niye o güzel parmaklarında değerlendiriyorsun; t-shirt al, şort al, şapka al o renk. Gözüme girsin diye mi boyanıyor bunlar?

Hadi diyelim güzelleri boyadınız süslediniz, yokuş aşağı durmak zorunda mısınız?
Zemin kaygan, pütürcüklü...
Yokuşun önü uçurum....
Yağmur yağmış, kaygan ve yokuş zemin iyice riskli olmuş
Hepsi sokaklara dökülüyor o güzel renklerle....
Ayakkabılar kadraja girmiyor,  yolda yürüyen güzel güzel süslü parmaklar var etrafta....

Olmasın bunlar.
Herkes evine...
Sümüklü böcekler kutucuklarına
Çirkin parmaklar ayakkabılarına.....

Konuyu, yaz yağmurunun huzurunu yaşatmayan herkese armağan ediyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder