13 Temmuz 2010 Salı

AAAAAAA BAYAA KISA BOYLUYMUŞUM

Bugün anladım çok kısa boylu olduğumu.
Bunca yıldır normalim sanıyordum ben. Hiç birşey acayip gelmiyordu bana. Hatta bazı insanların bi abartı iri olduğunu bile düşünüyordum; kendine güven buymuş sanırım.

Saçlarımı çok kısa kestirdim yine, o nedenle birkaç kızsal öğe barındırmak istedim üzerimde....Bugün 10cm fazlalıkla takıldım hayata. Her yeni şeye hemen alıştığım gibi, buna da alışıverdim. Öyle zorlanma falan yok. Gayet de rahat yürüdüm. Sadece buradan düşersem kötü olur korkusu vardı minik minik içimde. Özellikle merdiven basamaklarında biraz tedirgin davranmış olabilirim.Ama genel olarak kendime 10 üzerinden 8 veririm.

Bugünkü dünyamı paylaşmak istiyorum:
  • Fotokopi makinasından çıkış almaya gittiğimde, hiç eğilmediğim kadar çok eğilmek zorunda kaldım, ilk defada isabet ettiremedim.
  • Şirket mutfağındaki dolaptan bardak almak için kapağı açtığımda, en arkadaki bardakları gördüm
  • Boyu ne uzun ne de kısa olarak tanımlayacağım bir arkadaşımın kısa boylu oldugunu düşündüm (ama yeni halimle benle aynıydı)
  • Şirketteki en uzun kızlardan biriyle ayakta konuşurken, gerçek göz kontağı kurdum, tipi bi değişik geldi. Kesinlikle onu ilk defa bu açıdan gördüm.
  • Elimi yıkarken normalde gömleğim ıslanırken, bugün eteğimin bel kısmı ıslandı.
  • Sanki çapraz çantamın ayarı da bozulmuş biraz kısalmış gibiydi ama abartmadım, ayarı değiştirmedim.
  • Ama sandalyemin ayarını değiştirdim:)



Demek ki neymiş, istesem uzun boylu olabiliyormusum, istesem üzerimde gayet  kızsal öğe de taşıyabiliyormuşum. Ama bunu bazı günler kıyafet balosu şenliği kıvamında yapmayı tercih edenlerdenim ben.
Konforlu hayatımdan vazgeçmeye değecek bir kazancım olmadı bugün +10cm'le.
Hatta konforumu bozdu.
Kahve almaya gitmeye üşendim, bu topuklarla o kadar yol yürüyemem diye; demek ki neymiş topuklu ayakkabı hareketsiz bırakır, kilo aldırırmış, formumu da sneaker'a, babete borçluymuşum meğer.

Ara sıra bunu yapmak lazım. Hayata bi başka bakmak lazım. Elimizdekilerin değerini anlamak için biraz zor şartta yaşamak lazım.

Bugünden yarına ne kalacak dersek, ben meğerse cüceymişim kalacak.
Yarın, yeni hayatımın ilk günü olacak, kısa boylu olduğumun farkına vardığım ilk gün. Kısa boylu göründüğümü kabul ettiğim ilk gün.

Olsun badem oğlum var benim. Hala benden çok kısa. Onun yanında hala uzunum. Akşamları süt içmesini engellersem bi 6 sene daha kazanabilirim.
En geç 6 sene sonra balkondaki şişme havuza tek başıma girmek zorunda kalacağımı biliyorum, yok yok hiç üzülmüyorum.Gerekirse 1 tane daha doğururum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder