8 Temmuz 2010 Perşembe

ANNE-ÇOCUK DİYALOGLAR 1

*1*
Çocuk: Annneeee ingiltere ve oustralyanın bayrakları neden aynı gibi?
Anne: Eskiden avusturalya, İngiltere'ninmiş. Yani İngiltere'nin sömürgesiymiş. Sonra kendi başına bir ülke olunca bayrağını da İngiltere'nin bayrağına benzetmiş.
Çocuk: Hmmmm oustralya kömürge yani....


*2*
Anne: Seni sandöviç yapıcam, ekmek arası çocuk olacaksın, sonra da yiyeceğim.
Çocuk: Ben sadöüç değilim.
Anne: Sandöviçsin işte.....
Çocuk: Hayır, ben sandöbirim.



*3*
Çocuk: Annnnnneeee bana muz getir, annnnneeeee bana domuz getir.
Anne:?????


*4*
Çocuk: McQueen Sally'ye aşık.
Anne: Aşk ne ki?
Çocuk: Hep yanında olmak istemek


*5*
Öğretmen: Kaç yaşındasın?
Çocuk: 4
Öğretmen: Evde kaç kişi yaşıyorsunuz?
Çocuk: 4
Öğretmen: Kimler var?
Çocuk: Annem, babam, bakıcım , ben
Öğretmen: Atatürk bizim için ne yaptı?
Çocuk: Bize cumhuriyeti armağan etti.
Öğretmen: Atatürk yaşasaydı ne isterdi?
Çocuk: Kırmızı bi Ferrari.


*6*
Çocuk: Anne sen ten rengi misin?
Anne: Evet
Çocuk: Ben ne rengim?
Anne: Sen de ten rengisin.
Çocuk: Peki miss Nina ne renk?
Anne: O da...
Çocuk: Ama o zinci.
Anne: ?


*7*
Çocuk: İngiltere'de nece konuşuyorlar
Anne: İngilizce
Çocuk: Fransa?
Anne: Fransızca
Çocuk: İtalya?
Anne: İtalyanca
Çocuk: Alaçatıda Alaçatıca mı konuşuyorlar?
Anne: Yooo, orası Türkiye, orada da Türkçe konuşuluyor.
Çocuk: Ama oraya da uçakla gittik


*8*
2 metrelik bir adamı göstererek;
Çocuk: Anne, bu adam Truva atı mı?
Anne: Neden?
Çocuk: Altından kapı açılıp  içinden bir sürü asker mi çıkacak?


*9*
Baba: Süper; Q7'yi aldık.
Çocuk: Q7 ne?
Baba: Beşiktaş'a aldığımız yeni futbolcu.
Çocuk: Futbolcu bi insan değil mi?
Baba: Eveeet
Çocuk: İnsan parayla alınır mı ki?


*10*
Çocuk balkonun kenarında bir sandayaden yan dairenin balkonuna bakmaya çalışıyor:
Anne: Napıyorsun kuzu?
Çocuk: Komşuları seyrediyorum; bana çilek de getirir misin?
Anne: Kuzu, ayıp bişe bu, gel hadi boşver
Çocuk: Neden? Ben çok seviyorum. Bi de merak ediyorum ne yaptıklarını.
Oraya gidebilir miyim anne?
Anne: ?????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder