17 Ağustos 2010 Salı

YÜZMENİN BEDELİ

5 yıldır uğraştığım bir projede finale ulaştığımı duyurmaktan gurur duyarım...

Hiç yılmadım, gece gündüz, kar yağmur, aldım bademi havuza götürdüm.
O yüzmek istemedi, ben hamama götürdüm
O yüzmek istemedi, ben yüzdüm o seyretti
O yüzmek istemedi baloncuk oyunu oynuyoruz diye karnım şişene kadar havuzun suyunu yuttum
O yüzmek istemedi, dipten oyuncak çıkaracağız oyunu oynadım gözlerim kan torbası olana kadar
O istemedikçe ben konuya her yerden yaklaşmaya çalıştım. Bu arada da bu olaya iş dünyasında artık HOLISTIC diyoruz.Yani olaya bayaa bi holistic yaklaştım.....
Dışarıdan destek aldım, arkadaşıyla yüzme aktiviteleri planladım, su fışkırtan yüzme tahtaları ithal ettirdim, yapmadığımı bırakmadım.
Sonunda başardım....
Yüzüyor.
Suyun üzerinde durmayı başardı.
Dibe dalıp attığım oyuncakları toplayabiliyor, hem de bi dalışta 2 tane...

5 sene işten çıktım havuza gittim, kar kış yüzdüm ama finalde çektiğim zorluğu hiçbirinde çekmedim.

Badem o kadar komik yüzüyor ki, suyun altında kendisini seyretmek, en büyük ratingleri alan dizileri, en çok tıklanan videoları, en çok gişe yapan filmleri seyretmekten daha zevkli.
O yüzüyor ben dalgıç göözlüklerimle yüksekligi max 1 metre olan bölümde dibe dalıp onu seyretmeye çalışıyorum. Bi de dipteyken yukarıyı, onun yüzünü, balık olmuş ağzını görmek için her şekli deneyip, sırt üstü yatar halde durmaya çalışıyorum.
Herşeyi gördüm, ellerini kollarını heyecanla sallayışını, senkron hareketler serisine kafasını da dahil edip, kafasını da öne arkaya iterek ilerlemeye çalıştığını, ara sıra gözünü açıp etrafta ne var diye bakıp tekrar gözünü kapamasını, kollarını direksiyon gibi yapıp, yönünü değiştirmeye çalışmasını....
Ama kulağıma su kaçtı.
Bugün 4. gün ve hala deniz kabuğunun içinde yaşıyorum durumum var.
Bademin yüzmeyi öğrenmesinin bedeli, benim kısmi sağır olmammış.

Değer be bademcik.Öderim ben bu bedeli. Gördüklerim yeter bana. Su altında buruşmuş parmaklarını , gayretini hırsını görmek yetti bana..Kulaklarım değil herşeyim feda olsun sana.

seninle yine gurur duyuyorum:)
mom

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder